usynlig
Kontakt os

Du kan kontakte os på:

Telefon: 74 44 94 09

Send os en e-mail

Salgs- og leveringsbetingelser

Generelle oplysninger

Kim's Cykelservice
Organisationsform
32382991
Skeldevej 17, 6310 Broager
kim@kimscykelservice.dk
74449409
2009
 

Betaling

På www.kimscykelservice.dk kan der betales med:
Dankort
Mastercard
Mastercard Debit

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra www.kimscykelservice.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
 

Levering

For at få din vare leveret skal du betale fragt. Fragten afhænger af pakkens vægt og størrelse.

Samlet køb over 500kr. leveres fragtfrit”.

Levering sker med Post Danmark). Leveringstiden er 1-3 dage Vi leverer til Danmark
 

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.kimscykelservice.dk

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
a) har modtaget din vare

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved (kim@kimscykelservice.dk 74449409 eller fysisk på adressen Skeldevej 17,6310 Broager) I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du nederst i dette dokument/her og medsendt din ordrebekræftelse/vare (vælg hvordan standardfortrydelsesformular gives til kunden før og efter købet)

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for (energi produkter).
Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. (60) DKK.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

1. Aftaler omfattet af § 7, stk. 2:
- Levering af Energiprodukter

2. Udførte ikke finansielle tjenesteydelser, hvis leveringen af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført,

3. levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,

4. levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,

5. levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,

Du mister din fortrydelsesret, hvis;

- du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årssager ikke er egnet til at blive returneret.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Kim's Cykelservice
Skeldevej 17
6310 Broager

(Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse)
Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse.mod forudgående aftale.

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores formular/standardfortrydelsesformular eller vedlægger følgende;

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
 

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på www.kimscykelservice.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:

(kim's cykelservice skeldevej 17 6310 broager)

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
 

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os på www.kimscykelservice.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse


Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos (Kim's Cykelservice) og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for (Kim's Cykelservice) har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på www.kimscykelservice.dk er (Dan).
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til www.kimscykelservice.dkvideregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos (Kim's Cykelservice har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til (kim's cykelservice) via e-mail (kim@kimscykelservice.dk.
 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til (Kim's Cykelservice 744494909 eller på mail til kim@kimscykelservice.dk). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. (IForbrugerombudsmanden forbrugerombudsmanden.dk Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby forbrugerombudsmanden@ kfst.dk 41 71 51 51 (Hverdage 9-12) Danske CykelhandlereMiddelfartvej 123, 1, 5200 Odense V, Telefon 65 92 33 00 Telefax 65 92 35
Email: info@danskecykelhandlere.dk